Sky is the limit - Reisverslag uit Shanghai, China van Michelle - WaarBenJij.nu Sky is the limit - Reisverslag uit Shanghai, China van Michelle - WaarBenJij.nu

Sky is the limit

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

15 Mei 2012 | China, Shanghai

Met een opgelucht gevoel en heuwl veel zin pleur ik alles in mn koffer, eindelijk weg uit xi'an.. voelde me daar niet echt fijn om het maar zo te zeggen.. Maar de volgende stad waar we naar toe zouden vliegen was shanghai.. De vlucht verliep goed alleen jammer dat we de maglev hadden gemist ( de snelste trein vd wereld die wel zon 431 km in 7.20 mimuten tijd zou halen!!!! ) dus dat was wel balen maar waar was ik.. Oja shanghai Dan zou je denken aaaah wolkenkrabbers! Nou niet dus, ik dacht echt oke? Is dit het? Maar naarmate we verder reden kregen we al snel het idee dat dit wel eens aan onze verwachtingen kon gaan doen.. Al snel reden we tussen de wolkenkrabbers en skylines van shanghai!! Wauwie wat gaaf! Maar dat was nog niets vergeleken met hoe mijn kamer eruit zag, ik stond de eerste paar minuten met ogen zo groot als een , naja dat verzin je zelf maar... Te kijken, wauwen en te genieten van het uitzicht! Wat een luxe vette shit! Voelde me net paris hilton of de keizerin van china hahaha savonds hebben we de skylines van dichtbij gezien per cruiseboot.. Heeeeel
Mooi! En vandaag gaan we naar de hoogste toren van de wereld, 492 meter! En daarna een stadstournen vanavond naar de acrobatenshow, heeel leuk allemaal dus ik ben hier vollop aan het genieten!

  • 15 Mei 2012 - 14:58

    Elly:

    He queen of Shanghai dat wordt weer wennen op je zolderkamer en de skyline van de Postjes hahahaha nou geniet maar volop van.

    xxx je Ma.

  • 15 Mei 2012 - 15:09

    Michelle:

    Hahaha ja naja mijn penthouse @ de postjes is ook waanzinnig hoor.. Maarja shanghai is ook leuk, morgen een brije dag, dus zelf op avontuur uit.. Very nice! En dan savonds shanghai by night!! :) isshj leuwk heah.. ;)

  • 15 Mei 2012 - 18:12

    Tamara Bont:

    Ik hoor het al weer Michelle Hilton! wuhahaha veel plezier verder miesje!

  • 15 Mei 2012 - 18:17

    Gabb:

    Shanghaaaaaaiii! Aaamoojaaammaaaii..

    Missyou!

  • 15 Mei 2012 - 20:23

    Regina:

    leuk je verslagen en vooral leuk dat je zo geniet .
    mooi he reizen over de wereld????
    meestal is een reis het begin van vele
    michelle nog heeeeeel veeeel plezier en je maakt het voor ons zeer aantrekkelijk om de volgende keer naar china te gaan
    groetjes

  • 16 Mei 2012 - 05:29

    Sabrina:

    Go Mies! Zo te lezen heb je het fantastisch! Droomde van de week dat je 's ochtends in het busje zat en ik zei... Wat doe jij nou hier?! Jaa eh Sab 't was toch niet mijn ding dus heb gelijk n ticket terug geboekt hahaha hij leek zo echt! Maar gelukkig heb je het naar je zin!

  • 16 Mei 2012 - 09:26

    Michelle:

    Thnx allemaal.. @ gab, ja daar denk ik dus de hele tijd aan dat liedje hahahaha.. @ regina, moet je zéker doen! Het is zon mooi land, echt on-ge-lo-fe-lijk hier! Echt hoor.. @ sab haha nou gelukkig zit ikndaar nog niet in haha nog ff genieten hier, mis je me al? ;):p

  • 16 Mei 2012 - 20:16

    Anouk:

    Leukkk! :D
    Geniet nog van je reis! het klinkt superleuk allemaal!

    xxx Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5930

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: