Im in newyork again! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michelle - WaarBenJij.nu Im in newyork again! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michelle - WaarBenJij.nu

Im in newyork again!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

22 Mei 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Wauuuuuw! Wat een skylines, wat een stad en wat een reis heb ik achter de rug....vanaf half 4 snachts vertrokken per bus vanuit yangshou richting luchthaven guilin.. Onze vlucht vertrok om 7 uur en de vlucht naar guanshou zou 50 minuten duren.. Wachtend op de koffers kwam mijnes als eerste en dus moest ik wachten op de rest.. Toen iedereen klaar was liepen we naar de bus richting het treinstation Canton.. 12:12 ging onze trein naar Hong Kong... Kedekkedeng oeoeeeh.. Dus hup 2 uur in de trein gezeten.. Eindelijl daar weer met de bus richting hotel.. Ff snel opgefrist en toen weer door om de stad te verkennen.. Maar we waren zo moe dat we het niet laat hebben gemaakt.. Lekker gegeten bij de italiano...en de lightshow gezien van de skylines van Hong Kong dat was echt prachtig! Enntoen maar eens richting de taxi
Naar huus.. 4 man op de achterbank hahaha lol! Nu weer bij getankt dus op maar een lange dag!! Heb
er zin an..........

• 22 Mei 2012 - 04:27

Sabrina:

Zo leuk al je verhalen Mies! Jeetje ben toch wel mega jaloers haha ik ga aanstaand weekend een paar dagen me rust pakken! Dus kan ik dinsdag vol goede moed al je verhalen aanhoren! (en daar zal je wel niet over uitgepraaat raken. dus dat is hard nodig haha) deze 3 weken zijn toch wel mega snel gegaan! Mis je tijntje nog wel een beetje?
    Dikke kus!

• 22 Mei 2012 - 13:31

Elly:

Leuk om al je verslagen te lezen maar Michelle de volgende verhalen hoor ik dan toch weer graag thuis met een glas thee erbij. Nou geniet noch even van de skylines en tot donderdagavond xxx Ma.

• 22 Mei 2012 - 20:38

Regina:

hoi michelle je laatste urrtjes zo ver weg kijk nog maar goed om je heen
    en geniet nog ff