Zeg maar, een heel andere wereld... - Reisverslag uit Guilin, China van Michelle - WaarBenJij.nu Zeg maar, een heel andere wereld... - Reisverslag uit Guilin, China van Michelle - WaarBenJij.nu

Zeg maar, een heel andere wereld...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

17 Mei 2012 | China, Guilin

...En hotel! Maar laat ik bij het begin beginnen haha.. Vanochtend heeeerlijk geslapen en gedoucht, heb ook nog ff flink genoten van de skyliners die ik vanuit mijn kamer zo kon bekijken, wauwie het blijft mooi!! Maarja tijd om men koffer weer in te pakken, of zal ik maar aanstampen zeggen! Ja ik moest weer flink duwen om mn hutkoffer dicht te kunnen krijgen, zucht.. En ik had toch echt niet veel mee! Eenmaal dicht probeerde ik een wamhopige poging men koffer te wegen. 24,5kg.. Neee dit kan niet, vloekend en wel pleur ik mn koffer weer op mn bed en haal ik er wat uit, zo n paar gympies en tsja meer weet ik het ook niet, ik ga me niet het leplazeris sjouwen aan handbagage..! Dus dan maar, op goed geluk.. Toch maar zo gelaten en hopend er zo doorheen te kunnen komen zonder bij te betalen! Eenmaal in de bus richting luchthaven shanghai begon er weer een nieuw avontuur, hup de koffer op de band en hopen hopen hopen dat ze het zonder bijbetaling door lieten gaan! En ja krijg nou tieten, hoefde niet eens te knipogen of andere charmes in de strijd te gooien.. Hij ging er zo doorheen! Ha ha lekkurr dan top chinees! Nou afscheid van de lokale gids genomen en toen door de douane en de vlucht, je kent die shit wel.. Dus eenmaal geland en bagage weer terug richting diner, was wel okee.. Daarna hebben we de vissers aalscholver zien vissen! Heel leuk om te zien, grepen die beesten zo bij de strot en hup spuug die vissen maar weer uut haha.. Toen nog ff naar 2 plekjes gereden om mooie fotos te maken, wat dus ook heel mooi was maar ik en nadia waren er snel klaar mee dus toen besloten we ff te dansen met de plaatselijke bevolking, lachuuu! Maar ze kunnen niet tippen aan mijn manier van dansen whaha xD najaa toen we ingecheckt waren en om half 10 ein-de-lijk men kamer had was ik gelijk klaar, wat een gore kamer, schimmel op het plafond en alles viel nog net niet van ellende uit mekaar, lichtknopjes etc dus toen weer helemaal naar beneden richting receptie en meteen een andere kamer gekregen, was ook niet de beste maarja iig minder tot geen schimmel wat schadelijk voor een mens kan zijn..! Nu ff borrelen en dan morgen half 10 weer een druk programma maar wel super gaaf, wan we gaan richting het karstgebergte wat heeeel mooi schijnt te zijn, razend benieuwd dus haha nou byebyeeee oja, zaijian!!!!

  • 17 Mei 2012 - 14:34

    Urs:

    Als ik je verhaal lees, is het een mooi land, ik ben jaloers op je hoor:)
    Nou lekker geniet meis!!!!!

  • 17 Mei 2012 - 14:48

    Michelle :

    Het is echt een prachtig mooi land urs! Van wolkenkrabbers en tempels tot mooie tuinen en natuur en bezienswaardigheden!! Thnx en groetjes Xxxx

  • 18 Mei 2012 - 10:13

    Elly:

    He Klaasen Bos wat ben je baldadig hahaha ja je kunt niet altijd de mooiste kamer met kingsize bedden hebben. Nou groetjes en xxx .

    Je ma.

  • 18 Mei 2012 - 14:24

    Michelle:

    Hahaha ja dat weet ik maar dit was wel heeeel erg, niet gelogen.. Er hebben ook menig mensen van de groep gekeken en die vonden ook dat ik een andere kamer moest gaan vragen.. Dus geen queensize dingen haha maarja morgenochtend vertrekken we per cruise naar yangshou.. Dus hopelijk tref ik daar geen schimmels op kamer en vlekken op tapijt aan, bleh! Maar lang leven de slippers... Oleeee!

  • 18 Mei 2012 - 19:59

    Jeannette Keijser:

    Ja op de kamers in China kan je nog wel eens wat tegenkomen brrr.... Maar goed als het ontbijt maar fris is ;). Blijf genieten meid! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Guilin

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5929

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: