Shanghai, amajjamaaaaaaaj - Reisverslag uit Shanghai, China van Michelle - WaarBenJij.nu Shanghai, amajjamaaaaaaaj - Reisverslag uit Shanghai, China van Michelle - WaarBenJij.nu

Shanghai, amajjamaaaaaaaj

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

17 Mei 2012 | China, Shanghai

Jajaa.. De tijd in shanghainis alweer bijna voorbij! Wat een wereldstad zeg, echt ongelofelijk! We hebben vandaag een vrije dag gehad, en wat voor een vrije dag, half 10 verzameld met 4 mensen van de groep.. Eerst besloten om naar nanjing road te gaan om te shoppen.. Wat een gekken die chinezen, onderhandelen en nog eens onderhandelen.. Super als je iemand in de groep heb die heel standvastig is.. En dus goede deals kan maken.. Toen we uitgeshopt waren zijn we naar de bund geweest, met uitzicht op de skylines van shanghai, het was Prachtig mooi weer dus uitzicbt was toppieeee! Toen zijn we met de ferry naar de overkant van de rivier gevaren en hebben we heeeeeerlijke clubsandwiches gegeten op het terras! Mega woest lekker ha ha toen een afzakkertje gehaald bij de starbucks en toen door naar de grootste shoppingmall van heel china! Helaas niks gekocht, want ik geloof dat die chinese mode toch niet helemaal mijn ding is! Whaha wel grappig om te zien doh.. Maarja daarna richting de tunnelgondel gelopen waar ik al snel voor de zoveeeeeelste keer gevraagd werd of ik op de foto wou, ja ik ben toch zeker doutzen kroes niet? Rot ohp!!!! Hahahaha ja werd er ff een beetje gek van.. Dit gaat namelijk de hele vakantie al zo he dat was zo leuk om een keertje mee te maken.. Je kunt je dus indenken hoe irritant het opmeen gegeven moment werd..maarja die tunnelgondel je kunt het vergelijken met een heel hoog efteling gehalte! Was leuk! Toen we aan de overkant van de rivier waren zijn we terug naar het hotel gelopen, was kapot! Lekker gedoucht en toen konden we om half 6 weer paraat staan in de lobby, lekker gegeten maar niet super.. Toen we klaar waren shanghai by night! We zijn in het hoogste gebouw van de wereld geweest! Hoe fuckig fett is dat? 492 meter in de lucht jongah!! Ja niet normaal zo gaaf! Toen naar de winkelstraat vereden om ff een paar fotootjes te maken! Nanjing road is namelijk savonds omgetoverd tot een soort van kleine mini las vegas.. Neonlichten, zwart van de mensen! Hysterie.. Ik vind het leuk! Toen we klaar waren met alle fotootjes zijn iedereen behalve ik en nog 4 van de groep wat gaan drinken in een super gezellig pittoresk dorpje en uiteraard tussen de skylines etc.. Maar was heeuwll gesjellie, nu in de lobby, nog ff een naborreltje! En dan zo gaan slapen want er gaaat morgen weer gevlogen worden, naar guillin welliswaar! Alleen hebben we eerst een heel programma vooraf dus voordat we in kunnen checken in het volgende hotel kunnem we meteen gaan pitten! Nou luitjes eet smakelijk allemaal want het is bij jullie nu etenstijd, maar voor mij de hoogste tijd om mn laatste nacht in shanghai in te gaan.. Jammurrdebammur!!

• 17 Mei 2012 - 12:56

Ursula:

Nou mies, zo te horen heb je het erg naar je zin, ik ben benieuwd naar de foto's??? Geniet er nog lekker van!!!!! Xxxx