Laatste dag alweer - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michelle - WaarBenJij.nu Laatste dag alweer - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Michelle - WaarBenJij.nu

Laatste dag alweer

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 Mei 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat als je zo geniet! Echt niet normaal..gister zijn we naar Repulse bay, hong kong island, aberdeen en naar Macau geweest! Het grootste gokeiland van de wereld op las vegas na! Was echt Heeeel gaaf!!!! Wat een mooi eiland haha heel andere wereld! Venetie, Amsterdam, willemstad, xi'an.. Alles kwam voorbij! Haha casino's daar zeg je u tegen, echt ongelofelijk! Holland casino is er niks bij haha. Ook met de starferry naar de andere kant gevaren en daarna over de walk of fame.. Nu nog in Hong Kong en straks richting treinstation naar Canton.. Op naar het laatste hotel en naar het afscheidsdiner want morgenochtend zal ik me weer klaar maken voor de terugreis, een lange reis die vanaf 6 uur zal beginnen! Voor degene die me zo erg gemist hebben en echt niet meer kunnen wachten tot ik voet op volendamse bodem heb gezet is hier mijn vluchtnummer: CZ 345 24 mei Canton - Amsterdam 10:00 - 18:55. Nou lieve schatten ik zie jullie morgen of van de week weer! Zaijian!!!!!!!!!!!!!!!

• 10 Juli 2012 - 16:54

My:

Hello thats nice buth why should i do that? I don't know you really.. And what you want? Greetz