Geselligheid - Reisverslag uit Xianyang, China van Michelle - WaarBenJij.nu Geselligheid - Reisverslag uit Xianyang, China van Michelle - WaarBenJij.nu

Geselligheid

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

13 Mei 2012 | China, Xianyang

Alloooo people! Nou xi'an is mooi en groot! Gister heerlijk over de stadsmuren gefietst, echt een hollands ding he! Was geweldig, maar je zag die chinezen echt zo kijken van haha oke? Wat doen hun nou :p was mooi.. Savonds nog ff naar de moslimwijk geweest, maar veel moslims was er niet aan haha vandaag hebben we het terracotta leger bezocht.. Tsja geschiedenis is niet mijn ding en dit dus ook niet dus belandde ik al snel met nog een paar van de groep in het theahouse.. Heeeeerlijke thee gehad! En hoe ze het klaar maken is echt zo leuk?! Toen we klaar waren zijn we buiten gaan wachten.. Maar het wachten duurde ff dus ik dacht, laten we eens wat leuks gaan doen... Planking in xi'an op de trapleuning van het gebouw.. Nou hi-la-risch was dat!!!! De hele dag was gelijk weer goed door een orgineel idee! :p op de terugweg konden we ervoor kiezen dumblings te gaan eten in combinatie met een dans en muziekshow maar ik met nog 8 mensen van de groep hebben ons af laten zetten en zijn er zelf op uit gegaan.. Starbucks was de eerste hakte jummmieeeee en toen waren we afgereist naar mn chinese vriend.. Mc donald, was heeeeeerlijk!! Nu zitten we heerlijk na met een kwart vd groep, en ga zo mn koffer eventjes klaar maken, want morgen gaan we eerst naar de tombe en vliegen we vervolgens om 2 uur.. In 2 uur naar Shanghai.. Hoe gaaf is dat whaaaa shoppe en stappen! Ik heb der zin an! Weg uit dit hotel.. Bleh.

P.S. Hee mensen jullie mogen best reageren als ik een verhaal neer zet hoor haha is voor mij net zo leuk als voor jullie als je dit leest ;) xie xie ni! :p

  • 13 Mei 2012 - 14:47

    Elly:

    Miauw oh sorry nihau en we geven altijd een reactie als je iets schrijft.
    Nou we wachten weer met spanning op je volgende hilarische verslag hahaha.

  • 13 Mei 2012 - 15:28

    Vonn:

    Hahah ik zie het al! Jij vermaakt je wel :D Haha lig weer helemaal in een deuk met jou verhalen, als altijd natuurlijk! Geniet maar lekker Mies enn ben razend benieuwd naar je fotos! Xxxx VIP

  • 13 Mei 2012 - 21:28

    Sabrina:

    Klinkt allemaal supergaaf miess !! Je vermaakt je prima zo te horen ?? Ik wacht nu weer je volgende bericht af haha ?? Veeel plzier noh daar n chinaaa wooooppp!!! Xxx

  • 14 Mei 2012 - 01:06

    Michelle:

    Ja het is gewoon ' tha bom' hier! Niet normaal, een volstrekt andere werekd, en elke keer als we naar een andere stad afreizen is het weer een totaal andere wereld! Helemaal geweldig! Hoe is het daar luitjes?

  • 14 Mei 2012 - 16:47

    Monique En Talitha:

    Hey Nichtje!
    We kwamen er gisteren achter dat we je kunnen volgen, echt vet! Wat onzettend gaaf allemaal! Geniet er lekker van en we blijven je volgen!Dikke kus Moon en Talitha

  • 18 Mei 2012 - 19:55

    Jeannette Keijser:

    Ik was ff je link kwijt van waar ben jij nu. Maar.... ik heb het weer gevonden :). Super meid die verhalen en die avonturen, dat neemt niemand je ooit meer af. Blijf genieten :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Xianyang

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 5932

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: