This is the moment - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu This is the moment - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

This is the moment

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 Mei 2012 | Nederland, Volendam

Pfoeee.. het is gedaan met het aftellen met de dagen, het zijn nu slechts uren voordat mijn avontuur naar China begint! Het wordt nu allemaal heel erg spannend, gister avond met toch wel tranen in mijn ogen afscheid genomen van men schatje.. Dat was best moeilijk, maar nu gaat het weer helemaal goed, en kijk ik uit naar een groot avontuur voor mezelf! De laatste spulletjes gaan straks m'n koffer in en dan gaat ie op slot

De tijd is echt omgevlogen, niet te geloven dat ergens waar je zo naar uit kijkt in ene voor je neus staat! Er is gewoon geen weg meer terug, erger nog morgen rond deze tijd ben ik al in Beijing! Raar idee, niet??

Maarja, jullie zullen ongetwijfeld nog van me horen.. want ik mag dan wel aan de andere kant van de wereld zijn straks? Jullie zijn nog niet van me af hoor ha ha ha!

Voor degene die het leuk vinden om te weten, en voor de mensen die op de terugweg naar Schiphol wouden komen hier mijn vluchtnummer:

CZ 346 07 mei Amsterdam Beijing 20:55 - 12:35 ( aankomst volgende dag )

CZ 345 24 mei Canton - Amsterdam 10:00 - 18:55

Nou luitjes, tot mijn volgende verhaal maar dan vanuit Beijing! Zaijian!!


  • 07 Mei 2012 - 08:31

    Poet:

    Veeeeel plezier poet!!!

  • 07 Mei 2012 - 11:07

    Elly Klaasen-bos:

    eindelijk is het zo ver voor je spannennd ( voor ons ook hoor)
    we wensen je een prachtige reis toe
    en tot over 2 en een halve week.
    Dan staan we je op Schiphol weer op te wachten lieve schat.

    Je ma xxx

  • 07 Mei 2012 - 14:19

    Goibb:

    Suc6 honeyy! Xx

  • 11 Mei 2012 - 10:18

    Tamara Bont:

    Michelleeeee!!! jezus wel spannend hooorr! vind het echt dapper van je dat je dit zomaar ffies gaat doen hihi ik zou je blijven volgen hooor! ff kijken wat jij allemaal aan het uitspoken bent in china!:P wuhaha nou superrr veeeel plezierrr!! Love jahh..xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Volendam

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 5931

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: