Het schiet nu op.. - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Het schiet nu op.. - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Het schiet nu op..

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 April 2012 | Nederland, Volendam

Nog een kleine week reis ik af naar China.. Het komt al dichterbij, maaar heb eerst dit weekend qnight & day gevierd, wat overigens heel gezellig was met dat mooie weertje! Maar toen ik vandaag thuis kwam kon ik mezelf niet langer inhouden. Ik had mezelf beloofd na dit weekend pas te beginnen, wat me eigenlijk wel is gelukt want maandag is officieel geen weekend ( mogen ze best verandering in brengen hoor maar dat maakt niet uut) ben ik dus begonnen met het inpakken van mijn koffer.. En ik moet je zeggen dat het me behoorlijk mee viel! Ik was aan het pakken en wist eigenlijk al vrij snel wat voor kleding en spullen ik moest hebben.. Ik was dus zo klaar met pakken, ready to go! En het mooiste is nog.. Dat ie maar 17 kg weegt! Das knap van mezelf! heb nog een plekkie over in mn koffer, dus wie weegt er 3 kg en is bereid zich bijna 20 uur op te laten sluiten in een koffer? :p ha ha nee geintje! Maarja ik ben er klaaaaar voor! Zaijian....

  • 30 April 2012 - 21:15

    Urs:

    Hey mies,

    Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier, geniet ervan. Wel mooie foto's maken he, ik ben benieuwd.
    Ik wil meeeeeee!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Volendam

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 5933

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: