De voorbereidingen - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 April 2012 | Nederland, Volendam

Ongeveer 100 dagen geleden geboekt, nu nog maar 14 dagen te gaan. Want dan zal ik rond dit tijdstip op Schiphol zijn voor mijn vlucht richting Bejing! Het besef is er nog nauwelijks dat ik deze reis toch eindelijk ga maken. Maar de zin is er niet minder om!

Deze site heb ik gemaakt voor de mensen die geïnteresseerd zijn in mijn avontuur naar China. Ik zal jullie zo veel mogelijk op de hoogte proberen te houden.. Zài jiàn! ;-)

  • 23 April 2012 - 19:22

    Vonn (::

    Wiehoe bij deze sta je onder "Mijn favorieten" en ga ik, vanaf 7 mei, elke dag kijken of je nog iets heb gepost! (:

  • 23 April 2012 - 19:41

    Michelle:

    vind ik leuk von! je kan ook op blijf op de hoogte je email adres invullen en dan krijg je automatisch mail als ik wat gepost heb :) leuk dat je me volgt vipp;)

  • 23 April 2012 - 21:39

    Poet:

    Poettt zo spannend :) Ik ga je volgen!

  • 24 April 2012 - 04:36

    Cindy:

    Hoi hoi, ik ga je volgen maar.... ga iedere keer zelf kijken want de site zegt dat mijn email niet geldig is. Heel veel plezier van de laatste voorbereidingen!

  • 24 April 2012 - 18:06

    Gabb:

    Stoeer! Ik volg je ook jeweetoch...

    ps: KUSSIE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Volendam

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5924

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: