Lange dagen korte nachten - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Michelle - WaarBenJij.nu Lange dagen korte nachten - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Michelle - WaarBenJij.nu

Lange dagen korte nachten

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Michelle

21 Maart 2014 | Guatemala, Guatemala-stad

Sorry voor het late niuwe verslag maar de tijd was er bijna niet voor maar hier bij deze een update van de afgelopen paar dagen!

Dag 2

Na een paar x gewekt te worden door de buren en alle luidruchtige geluiden werden we toch echt vroeg wakker gemaakt... Zucht.. Naja we gaan er weer voor vandaag. Op naar Merida!! We hebben gezwommen in een prachtige mooie waterbron. Was echt heel mooi. Savonds bij aankomst het centrum van merida in geweest, we hebben wat gedronken en zijn daarna lekker naar de hotelkamer gegaan want waren toch wel heel moe.

De afgelopen 2 dagen hebben we hele lange reisdagen gehad. Gister zijn we van palenque naar san cristobal gereden over de enige weg die daar naar toe leid. Bochten, bergen en veel drempels heel veel drempels! Maar na wat wagenzieke mensen en de mooie stop bij de aqua azul. Watervallen... Hebben we het toch weer overleefd... Bij aankomst in san cristobal hebben we ons even opgefrist en zijn we naar het centrum gegaan. Was super gezellig.
De volgende dag een geweldige mooie boottocht gemaakt. We hebben genoten van de mooie natuur en de mooie dieren die daar leven. Onder andere vogels en kaaimannen! Was echt super mooi.
In de middag zijn we naar een indianendorp geweest. Best interessant volk. Na de rondleiding zijn we weer terug gereden naar het hotel om ons om te kleden en te genieten want we hadden een vrije middag! Terrasjes, markt, en restaurantjes afgelopen en alleen maar genoten. Laat op bed, vroeg er af.. Het resultaat? Alweer 4 uur geslapen.. Das al de hele vakantie zo haha

Nu zijn we onderweg naar Guatemala. Een lange tocht maar we hebben het er voor over.

De rit duurde uiteindelijk heeeeeel lang! En zijn net gearriveerd. Net gedoucht maar we hadden geen warm water, whaaaaaa koud!! Nu wieisdemol tijd! Zelfs hier in guatemala... Adiossss amigossss

• 21 Maart 2014 - 10:25

Elly:

Leuk weer wat van jullie reis te horen en hou ons op de hoogte en Floortje Dessing uh Michelle :D zo zie je nog eens wat van de wereld. Xxx ma.