Tijd voor een nieuw avontuur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw avontuur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw avontuur

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Hallo lieve mensen.. Iets minder dan 2 jaar geleden begon mijn reis naar het inmens grote en vooral prachtige china en hong kong.. Heb ondertussen weer vele andere reisjes gemaakt naar andere super mooie bestemmingen in en buiten Europa. Allemaal even schitterend. Nu, over iets meer dan 1 week reis ik af naar 5 verschillende landen. Een nieuw avontuur!! Ik heb er super veel zin in en weet dat ik weer een heel mooi stukje van de wereld ga zien. Stiekem kan ik niet meer wachten maar ik heb de tijd nodig voor alle voorbereidingen. Waaronder dus ook weer eventjes mijn waarbenjij.nu tevoorschijn te halen.. Ik heb jullie 2 jaar geleden kunnen laten meegenieten van mijn avontuur in het mooie Azië en voor mijn nieuwe reis ga ik dat weer doen.. Dus als jullie niet kunnen wachten tot ik persoonlijk mijn verhalen kom vertellen? Hier kunnen jullie mijn volgen als jullie nieuwsgierig zijn.

  • 06 Maart 2014 - 09:23

    Vonn:

    Ik ben weer van de partij! Ben heeel benieuwd naar al je verslagen!

  • 06 Maart 2014 - 11:47

    Sabrina:

    Ik ga zeker volgen maar verwacht de verhalen
    net zo hard als je terug bent hihi xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 5914

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: