Amsterdam houston cancun - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Michelle - WaarBenJij.nu Amsterdam houston cancun - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Michelle - WaarBenJij.nu

Amsterdam houston cancun

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Michelle

16 Maart 2014 | Verenigde Staten, Mexico

Daar ga ik dan.. 15 maart 05:30. Op naar Schiphol! Met een tikkeltje zenuwen en toch wel heel veel zin rijd ik naar Schiphol. Bij aankomst in vertrekhal 3 komt precies tegelijkertijd m'n roomie aan lopen. Das toevallig?! We printen zelf onze boardingpassen uit en lopen vervolgens naar de checkin.. Mijn koffer is iets te zwaar maar gelukkig compenseerd ze het.. De vlucht zelf viel me redelijk mee en de overstap duurde gelukkig ook niet zo lang... Maar de reis zelf was toch wel vrij pittig. Maargoed we zijn er! Van amsterdam baar houston en van houston naar cancun! We are in mexico! Compleet gebroken komen we aan in ons hotel.. Maar slapen doe je thuis maar weer dus we frissen ons op, kleden ons om en gaan cancun in om even wat te eten en te kopen. Daarna wat mensen van de groep tegen gekomen en samen een biertje gedronken. Dat hadden we wel verdiend. Nu aan het chillen bij het zwembad en genieten van alle geluiden om me heen. Straks lekker slapen want morgen staat de wekker weer...

  • 16 Maart 2014 - 08:47

    Vonn:

    Aah super Schat! Fijn dat de reis je is meegevallen.. Nu is het tijd om volop, optimaal te genieten! Heeeeel veel plezier en houd ons op de hoogte! Dikke kus!

  • 16 Maart 2014 - 13:15

    Elly Klaasen-Bos:

    Heel veel plezier en genieten van alle mooie dingen die je gaat zien xxxxxx ma.

  • 16 Maart 2014 - 14:24

    Rene Klaasen Bos:

    Nou globetrotter kan je weer bijschrijven in je reisbundel je bent onze floortje dessing veel plezier en we volgen xxxxx pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 5914

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: