Nog heel eventjes... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Nog heel eventjes... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Nog heel eventjes...

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Michelle

14 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Over precies 24 uur zal mijn vliegtuig vertrekken van Amsterdam - houston - cancun. Een hele lange reis van zo'n 17,5 uur waar ik stiekem wel behoorlijk tegen op zie. De reis zelf gaat ook best intensief worden, dus ik hoop dat ik nu eindelijk eens kan slapen in het vliegtuig...
Maargoed.. vandaag de laatste check, heb ik alles mee.. Alles opgeladen.. Blabla je kent het wel.. En dan morgen ochtend vroeg richting de luchthaven. Spannend en leuk tegelijk! Weer een nieuw avontuur en hopelijk net zo gaaf als alle vorige reisjes.

Lieve mensjes ik houdt jullie op de hoogte! En mijn eerste reisverslag is vanuit meggico! Adios amigos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Michelle

Actief sinds 23 April 2012
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5914

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 03 April 2014

Mexico - Belize - Guatemala - Honduras - NY

07 Mei 2012 - 24 Mei 2012

Mijn avontuur in China

Landen bezocht: